03 juli 2010

some quality time with Juliette

Een weekendje boerderij in Normandië samen met Juliette, 5 jaar en wil koeien melken!!! Na 50 km (we hebben België nog niet verlaten), 'nu hebben we al ver gereden é, ik denk dat ik de boerderij al zie', zucht nog 400 km voor ons...
Na een picnic in de regen, rijden we Rouen binnen: 'zeg Caro, dat is hier precies niet Gent é'...
Nog een 20 km te gaan en we rijden door de bossen: 'ah, dat is hier waarschijnlijk Merelbeke'...
Als we uiteindelijk de boerderij naderen (na 450 km gekwebbel) zegt ze laconiek: 'ik denk dat ik morgen die koe ga melken want die ligt waarschijnlijk nu al te slapen 23u00'.

Le Vorcint. Hier logeren we (een locatie met lokaal aanzien blijkbaar...)
Na een zalige nachtrust heeft ze deze ochtend eerst kennis gemaakt met de kalfjes... 'zoooooooooo schattig Caro'.

Heeft ze vriendschap gesloten met de hond. Die vindt ze de liefste van allemaal (allé, Nemo is ook nog lief).
Domaine de Fontigny: familiefeestje...



dezelfde naam dat creëert een band...

voor het slapen gaan nog de kalfjes eten geven.
Morgen een KOE melken (ze heeft tot nu toe enkel de kalfjes van dichtbij gezien... ik ben benieuwd)

Geen opmerkingen: